Празна кошничка

Исхрана Крвна Група Б

НОМАД

ИЗБАЛАНСИРАН,ФЛЕКСИБИЛЕН,КРЕАТИВЕН,

Предности – силен имунитет, приспособлив, балансиран нервен систем

Слабости – нема природни слабости, склон кон авоимуни заболувања и ретко вирусни.

Ризик од болести – дијабет, хроничен замор, автоимуни болести, лупус, мултиплекс склероза

ДИГЕСТИВЕН СИСТЕМ – најфлексибилна исхрана, ориентација млечни производи, на стрес најдобро реагира со релаксација, креативност, има потреба од рамнотежа меѓу физичка и умствена активност за да биде полн со енергија

ПРЕГЛЕД НА ПРАВИЛНА ИСХРАНА – се зема „многу корисното“ може да се греши од „Неутрално“ а не ТРЕБА ДА СЕ ЗЕМА од „ШТЕТНО“

МНОГУ КОРИСНО
( се зема задолжително)
(може јагнешко месо,дивеч,овчо месо и зајак до 300 гр. неделно)===бакалар, гргеч, јесетра, скуша, пастрмка, штука, лосос, сардина, ослич,== младо сирење, козјо сирење, кефир, јогурт, козјо млеко, кисело млеко===масло, во масло(по можност-ладно цедено)---бадем, костен---обичен грав,соја вита,ситен грав,лима грав, грав,==просо,овесно брашно-пахулјици, трици,-оризови производи == леб од просо, овес, рж--- цвекло, брокула, зелка, пиперки, печурки, магдонос, карфиол, компир, моркови, пашканат,---банана, грозје, сливи, ананас, --фиферончина (лути), рен, ротквици---сенф, мајонес,туршии, јајца


НЕУТРАЛНО
--- путер, матеница, останати сирења и млека----рибино масло, ленено масло----кикири, орев---грав, боранија, мешунка, грашак---лебови од рж, ориз, јачмен---краставици, целер, лук, праз, салата, бамија, Кромид, спанак, тиквици---јаболка, динја, кајсија, капина, јагода, праска, цреши, круши, смокви, Киви, лимон, лубеница, боровница, лубеница, грозје, малина, јаболка, цреши, оцет јаболков и вински, мајонез,сенф, пиво, вина, кафе, говедско месо, мисирка, телешко месо---туна, и др.


ШТЕТНИ
(не смее да се зема)
сланина, кокошка, гуска, шунка, свинско, патка, конзервирани производи, чадени и пушени меса, сладолед--- обични масла и масти, сусам, кикири, фастаци, семки од тиква, таан, сончоглед, црн грав, наут,леќа,јачмен, жито и житни производи (бурек тестенини)---артичок, пченка, маслинки, ротквици, домати,---цимет, бибер--- кечап--- алое, липа---линцура, алкохол, кока кола, соди(сода вода, кислеа вода), пченка,лека,кикири,сусам,семки

Додатоци во исхраната
Магнезиум и лецитин

Диета
умерено во се=Пилешко месо=НЕ, млечни производи овоштие и зеленчук, жита грав, пшеница

ХРАНАТА ТРЕБА ДА Е ЛЕК А ЛЕКОТ ХРАНА
ДА СЕ ЈАДЕ ОНОЛКУ КОЛКУ ШТО ЌЕ СЕ ПОТРОШИ СО АКТИВНОСТ ВО ДЕНОТ
СИТЕ БОЛЕСТИ ДОАЃААТ ПРЕКУ УСТАТА

Следете не на

facebook 
        FACEBOOK